Nyt pitäs vaan muuttaa etelä espanjaan...

Recon wrote:siksi se onkin isojen poikien autoOotko nähny sen top gear jakson jossa tuolla vedetään radalla kiekka? Aivan uskomaton.
keinä wrote:Mäkin olen nähnyt kyseisen auton. Hieno tai mahtava yms. se ei todellakaan ole mitä target on sitä kuvaillut. Se on ihan hirveä suomeksi sanottuna!

Liraren wrote:Taidat pyytää siitä aika paljon. Tai ainakin minä pyytäsin, jos oisin maailman ainoaa V6-moottorilla (pl. tekniikanvaihdot) varustettu BMW:tä myymässä. Tai no mistä tiedän, jos olet siihen vaihtanut tekniikan jostain muusta merkistä.
buubaa wrote:Mutta se kutonen ei välttämättä ole V6, voi se olla suorakutonenki, tai siis se on suorakutonen jossei tekniikkaa oo vaihdettu jostain muusta..
buubaa wrote:Mutta se kutonen ei välttämättä ole V6, voi se olla suorakutonenki, tai siis se on suorakutonen jossei tekniikkaa oo vaihdettu jostain muusta..

buubaa wrote:-.- Kerroin vaan kun tää yks ei näytä sitä oikeen tajuavan.
ilex wrote:http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2330280
Mitä sitä vois enenmpää autolta toivoa? Tommosen ku sais nyt kesällä ku mulle myönnetään ajokortti, täytyy äkkii ruveta säästämään. Tonne sopii pyörä taakse, ja siinä on vetokoukkukin. Sporttinen ja tilavakin.

Hiirivaari wrote: Täälläki ainaki yks Skylle talvella ajossa, ei mitään järkeä.
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests